Friday, May 02, 2014

Easter Trip Day 3 出發去 LEGOLAND 玩水水

尋晚家姐姐跟左Ping Ping 佢地返屋企訓
CoCo 就做左一晚Dadii Mamii 的唯一喇~~~

但係CoCo 好似唔係太Enjoy, 不停問住" 家姐呢?家姐幾時返黎?"


睇黎妹妹並無我地諗得咁慘, 我地成日以為佢好渴望"唯一的愛"
但係事實佢係愛家姐多過愛我地~~~
所以生第二個小朋友呢個選擇係對的 :)


今日搭早機去 Johor , 雖然咁早, 都要提早起身落黎食呢個超正既早餐!


除左我提及既必食庵列外


呢D都好正架~~~

所以千其唔好Miss 左個早餐啊!
 肥豬面CoCo


執好行李準備出發~


同各位超nice 既Staff say goodbye~


希望好快會再見喇~~~


為超級好玩既Legoland water park 作好準備


CoCo 搽搽搽


上一篇都有Blog 友問到我地去熱帶地方防曬既選擇問題,



因為香港陽光唔算好猛列, 而我地大部份時間都唔係室外
但係夏天來到, 又或者去旅行時, 我地好多時都會接觸紫外線
好多人都知紫外線除左會令你曬黑, 仲會令皮膚衰老, 有皺紋, 雀斑,
仲有就係缺水, 呢樣對小朋友好大影響, 佢地可能因皮膚缺水而誘發濕疹,



我認為女兒18 歲前, 皮膚護理家長都有責任, 皮膚真係要打理先靚
尤其係女孩子, 所以, 呢次旅行前,我特意試左Shiseido suncare 一星期
呢次去KL 會游水, 所以一隻防水而唔敏感既sun care 好重要,    呢隻 Urban Environment UV Protector Extra Mild SPF 30 ,
特別適合小朋友同敏感皮膚, 我試過搽完洗手, 手上好似有一陣膜會冼水



而落普通既沖涼液洗就而經好乾淨同清爽,



唔需要特別落妝!



呢個KL trip 無論戶外戶內, 游水我地都搽呢隻 Shiseido 既 suncare



 隻兩個都無曬黑, 而且特級敏感既我搽左都完全無問題, 值得推介!


KL 有三個機場, 我地就係呢個BULATAN SUBANG Airport 搭內陸機去Johor


CoCo 見返家姐好開心呢~

睇下佢燦斕過太陽既笑容


今次係坐馬航期下既內陸機 Firefly (我地話係火烏蠅 , hahahahaha )


好細隻機啊~


上機前曬到擘唔大眼~


一個小時機,畫下畫,傾下計,好快到~


Johor 機場好新好靚~~~ Dadii 正係後面櫃台book 的士~


呢到有專門既機場的士,安心好多~


30 min 就黎到 LEGOLAND hotel


個Lobby 超大又靚~


仲有好多LEGO 比小朋友砌~


佢地好似宿細左入左去Lego 世界一樣!!


淨係留係呢度玩已經夠開心!


睇下呢疏蕉, 係Lego 砌架~ ( D 蘋果就係真既)


D畫都係LEGO


餐聽都好多LEGO


未安排到房我地去醫肚先


就係LEGOLAND Hotel 隔離有條街, 好新好多餐聽


我地求奇入左一間食雞飯


裝修都幾特別


仲有Rojak Malaysia Fruit Salad  蝦醬水果沙律食


其實呢間雞飯唔錯, 因為我地太肚餓, 無乜點影相~~
食飽飽就趕返Hotel 換衫去Water Park


攞到房喇~~~ HLC 勁恨既碌架床~~~



兩姊妹開心到不得了


Family room 有兩房一廁所


雖然裝修間單,


但係都好有心思


放滿唔同既LEGO 作品


仲配合埋 EGYPT 呢個主題


而入面就係Dadii Mamii 間房喇~~~


LEGOLAND Hotel 唔易book , 我地爭D book 唔到, 好彩最後都攪掂


而且千幾蚊一晚family room, 我覺得唔算貴, 有張雙人床+一張碌架子母床(共三張細床), 但係唔好對佢地既服務有期望, 個晚爆指甲, 借磨甲野無, 指甲鉗無,借把剪紙較剪都唔想借比我, 無拖鞋, D沖涼液同洗頭水hand soap 都係同一支, 但係hotel 好乾淨, 
very kids friendly, 小朋友好開心呢~~~

佢地返到房有尋寶Game 玩



開到個寶箱有LEGO 禮物~~



So Happy~~~
仲有仲有, Johor (lego 個區) 好雜, 

好多朋友話book 唔到Legoland Hotel 就最好唔好留係個區......


換好衫之時, 竟然落雨, 無奈既CoCo 祇好等等等



我地決定落去water park 博一博, 落住雨照玩

點知入到去water park 仲發出雷暴警告


所有遊戲都要暫時停止
其實呢度差唔多日日都會落下雨, 但係朝早就天晴
所以建議大家留返朝早入 Water Park , 下午就去LEGOLAND 喇~

返Hotel 等左1 個鐘, 雷暴警告解除, 我地再次出發!


Sexy Fatty CoCo


先玩Lazy River ( 佢地一共玩左4 次......@_@|||| )


D 水係暖架, 感覺超好!


CoCo 玩得好開心


家姐仔直情玩到棄掉水抱


一有噴水位就好開心


我帶左游水相機, 影左好多靚靚玩水相


仲有呢座水梯城堡


成班玩到we wa 鬼叫


可惜個相機未叉滿電, 影到呢度就無電了 ......U_U....
返Hotel 沖個涼就去樓下既 Bricks 餐廳食Buffet


好靚既餐廳, 佢既填色檯布idea 好好~~~


每個小朋友都坐定定油顏色


可是, 呢餐卻係worst buffet ever


Kids Station 還勉強能接受( 其實呢部份係D現成糖果Bar )


下面呢碟已經係全晚最好食既露台即炒自選河粉


個露台仲要係成地油, 滑過溜冰場!
我本身唔係對食野好有要求, 但係呢晚我拎住隻大碟,
揭左十幾個煲蓋, 係一樣野食都揀唔到......
賣相唔OK 不在話下,免強拎左兩款..... 真係有D難食既....
而且唔係平,大人$89蚊馬幣, 小朋友 $68蚊馬幣
雖然香港黎講唔係貴, 但係我地今朝餐雞飯,一家8口食,
埋單祇係 $110 蚊馬幣食到捧住個肚走..... 
所以收 $89 蚊一個人係唔應該比呢D quality 既食物
同意嗎?


不過呢個扭波波哥哥好底讚, 氹得細路好開心


真係矛盾啊~


CoCo 見到大大個LEGO 人好驚


玩飽食飽訓覺覺豬~~


刷牙牙後, CoCo 呢排最愛show show 佢既clean teeth~~


家姐仔呢日開始有D唔舒服, 好早就訓左, 其實我同Dadii 好擔心, 都無乜心機玩


呢晚CoCo 就係下格床同家姐一齊訓, 我同Dadii 臨訓前"欣賞" 左好耐
覺得好心甜~~~好鐘意佢地咁樣痴住一齊相親相愛 :)

明天就係去LEGOLAND 玩喇~~~
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~


KL 5 日之旅完滿結束, 大家可以係以下link 一次過睇返咁多日既行程

Easter 2014 Kuala Lumpur 之旅 Day 1

Easter 2014 KL 之旅 Day 2 Kidzania

讓身體嘆個下午茶 -- English Afternoon Tea SPA

Easter Trip Day 3 出發去 LEGOLAND 玩水水

Easter Trip 2014 Day 4 LEGOLAND 

Easter KL trip Day 5 雙子塔觀光

 

No comments: