Tuesday, August 18, 2015

Mission Hills Day1 親子手工 水上彈床 親子SPA 初體驗


而家大陸好多酒店都好靚, 地方同餐廳都好靚,
但係我D小朋友仲細, 安全問題我好少返大陸旅行,
但係Mission Hills 就唔同, 除左近, 佢仲係好多香港人上去打Golf 既旅遊熱點
仲係國家AAAA級生態旅遊風景區
Golf 會籍高達幾十萬至幾百萬不等!

我地當然無錢去Join 會籍啦!
多謝Mission Hills 既邀請, 其實已邀請我好幾年
年年都唔係香港, 今年暑假有幸黎體驗呢個兩日一夜Package

套餐價格:RMB 3,488(2成人+2兒童)
  • 觀瀾湖度假酒店·東莞兒童主題湖景客房一晚住宿(含早餐)
  • 親子水療體驗兩次
  • 免費皇崗口岸至度假酒店來回穿梭巴服務
  • 鄉村俱樂部康體設施兩日通行證
http://www.missionhillschina.com/zh-HK/dongguan/promotion_dg

出外旅行成家搭一搭飛機已經唔見皮幾野...
仲要舟車勞頓, 飛短途都唔見一日
仲要遇著Daddy Mommy 囉晒D假黎同啊仔啊女溫書考試(唔好笑, 我地好多同事都會咁做)
無晒大假! 咁呢D平平地又有質素既短trip 就岩晒喇!!!
( D 細路住酒店就覺得去左旅行架喇~~)

太早到步, 未攞到房, 黎Club House 玩下親子手作先啦~~
整返個可愛既Money Bank
其實Club House 上層有個playroom
但係D 野真係唔吸引, 有兩張飛行棋地墊, 有個barbie corner, 仲有thomas train 玩
但係我兩個對個D無乜興趣

做完手工係時候食返個Lunch

呢個Lunch Buffet 都算多野食
賣相真係十分唔錯
味道OK, 但係千祈唔好同香港D 自助餐比~

After Lunch 坐Golf Kart 兜兜風
如果喜歡行山, 呢度有條行山徑, 老少咸宜, 不過呢D 天氣呢~~~ 我唔想中暑啊~~
之後, PR 姐姐帶左我去參觀總統套房!
有好多巨星同政要住過!
成38,800 蚊一晚
景觀一流~


真係成世人都未必有機會住啦~~
咁我影多幾張相當住過喇~~~
最欣償佢有按摩房係入面, 仲有兩層, 開Party 真係開心晒啊!

好喇~~~ 回歸現實, Check In 去返我地住既房!
呢個package 係包左一家四口,兩間房, 一間係兒童主題房
Connect to 爸爸媽媽既套房~~~

恨爆訓look 架床既兩姊妹興奮到難以形容!!!
佢地呢間係海洋主題房
有晒小朋友用具, 拖鞋, 小朋友沖涼液, 浴袍
仲有故事書~~
爸爸媽媽房就一張大床, 嘩~~~
唔駛一家四口逼埋一團, 可以浪漫下 XDDDD
check 完 in 就換衫游水~
經過會所下層, 原來仲有個影3D 既照相館
HLC 同 COCO 都好鐘意啊!
唔知係咪呢D age 對呢D 野都會好有興趣呢~
去泳池之前, 我地仲去埋呢個小小農場, 有得餵小動物(出奇地無臭味!!!!! )
仲睇左Organic Farm!
今日之最祈待!! 玩水喇!!!
呢個超大吹氣浮浮係唔包係個package 入面
要加 $60 先玩得, 真係好好玩!
兩個小朋友放晒D電, 返房沖涼食晚飯去~
CoCo 姿姿整, 日日沖完涼由頭搽到落腳指尾 XDDD
呢晚晚餐真係好味!係中國都係食中餐好D.......
是日之最最最highlight
親子SPA時間!!!

大家都知我係SPA精黎, 真係儲儲埋埋D錢就奉獻比SPA
呢日仲初次感受帶小朋友去旅行都可以同老公一齊去SPA!!
呢個親子SPA 首先帶兩個小朋友去整指甲.....
嘩.....開心得佢地呢~~~
然後爸爸媽媽就去浪漫浸個花浴 or 足浴
之後就會有 90 分鐘既身體推油按摸!
真係舒服到訓著! 但係訓極都訓唔到!

皆因呢兩個小朋友都係隔離房做推油按摸!
笑到卡卡聲, 可能佢地唔慣, 會覺得好痕, 然後就不停咁笑!
但係兩個按完都話好舒服超鍾意超開心!!!
呢個就係兩個小人兒SPA 之初體驗喇~~~
絕對有我SPA精既遺傳基因!



快快樂樂又一天!
明天去學Golf, 去玩射箭, 親子廚房, 仲有好多好多!!好忙啊!!

Mission Hills Day 2 學Golf, 玩射箭, 親子廚房


===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~


No comments: