Friday, August 21, 2015

Mission Hills Day 2 學Golf, 玩射箭, 親子廚房

尋晚本應訓得好好
但係隻細豬妹話自己驚驚
話要同媽咪訓.....
跟住隻家姐豬話唔想自己訓一間房, 好驚喎.....
結果呢~~~ 咪一家四口訓埋一張床囉......
真係不知幾咁浪漫啦...好彩張床夠大
但係我同Daddy 一人訓一邊, 每人訓得半個身位, 成張床比佢兩姊妹霸左黎打功夫~
唔緊要啦~~ 你地訓得好, 覺得開心就好了 :)
食個早餐Buffet 就出發學打Golf 喇~~
我地今日既教練係 Brian , 佢穫獎無數, 勁人黎架~
 家姐仔真係充滿力量!!
打足全程!
CoCo 打左一陣就埋去個帳蓬度透涼...... 肥妹即是肥妹 XDDDD
家姐任何類型既Sport 都有突出表現, 真係天生爽朗好動派~~~
一個鐘Golf course 之後就嘆個甜品
自己整牛奶布丁!
呢個親子Cooking Calss 有大廚傍住我地一齊整
緊係整得又滑又好味啦!!

食完個甜品就要check out 離開東莞觀蘭, 往深圳觀蘭去
個度有個好大既生態體育公園, 入面好多野玩㗎!
不過玩之前醫左肚先!!
The Patio Cafe 巴迪奧餐廳
就係生態體育公園入口則
真係唔講唔知深圳有D咁靚既西餐廳!
環境靚到忍唔住要不停影相~
好似去左外國一樣!
CoCo 每次坐底都會問我攞紙畫畫
同佢出街真係常備紙筆!

食物到喇~~~~~~~
嘩~~~~~~~
唔止好睇!! 真係堅好味架!!
醫飽肚之後就去玩喇~~
生態公園好大!
岩小朋友玩既野超多
入面太大, 真係無可能幾個鐘玩得晒!
大家可以去呢條Link 睇下有咩玩
plan 定先!
http://eco.missionhillschina.com/html/zh-cn/trail-shenzhen-overview_1.php
而我地就玩左射箭

遙控船

電動自行車(其實唔知叫咩)
當中最攪笑就係呢個野戰場,
兩個女追住Daddy 黎打
極興奮! 如果唔係當日天氣咁熱, 比我逼佢地走
佢地真係有排玩啊!
係觀蘭玩左個好開心既weekend!
好想天氣涼D再黎啊~

Mission Hills Day1 親子手工 水上彈床 親子SPA 初體驗


===========================================================

 Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: