Tuesday, April 01, 2014

HLC & CoCo 兒童節小鼓勵~

4 月頭, 就快到兒童節~~ 做左媽媽之後,
我時常都搵機會氹兩個小寶貝( 兼且滿足我地購物欲 XD )
加上上個月 HLC 考試, 佢好努力地溫書,
所以想比D小鼓勵, 等佢見到 Mamii 送既禮物
記得Mamii 好錫佢, 而且繼續加油~



今日就去左 Thomas Sabo 揀禮物比兩個心肝椗~
( 我個VIP 已經係 2009 年 join ~~~ 好多人問我, 點解可以買到咁多, 買到有VIP , 其實因為佢D手鍊仔幾百蚊好底玩, 當年Christmas 我每個舖頭同事都送左一條, 我D妹我每人一set 頸鍊手鍊..... 咁樣咪快囉! hahahahaa )


每次去到Thomas Sabo 都有選擇困難!


就連揀個十字架都有幾款!


結果係揀左一大盆 ( 當然唔係全部要晒, 要簁返幾粒出黎啦)

呢份係送比HLC 既兒童節禮物, 係佢最愛既 sport ---溜冰~
希望你一直熱愛運動熱愛生命 :)


呢條係送比CoCo 既兒童節禮物,God love pink豬豬 , 希望CoCo always 記住God 與豬豬(CoCo) 同在 :)
( 其實媽媽第一件Thomas Sabo 就係呢條珠珠鍊, 當年祇係$290, 而家當然加晒價~ CoCo 成日巢我呢條鍊黎戴, 但係我個條好鬆, 呢條係kids size. 好可愛呢~)


而呢條就係送比HLC 考完試, 同黎緊佢第一次考豎琴既鼓勵禮物
媽媽知道你好緊張, 老師話HLC 技巧上無問睇, 唯獨佢怕面對人同埋唔鐘意係人面前表演同彈奏, 希望你戴住呢條手鍊能夠增強信心, 就好似媽媽同你一齊咁樣 :)


其實眾多Charm 手鍊品牌裡面 (其實翕得出既我都有買過, 我係charm 狂熱份子)
覺得Thomas Sabo 係最識合小朋友
因為佢唔會好重 XD ,而且可以自己扣長度


最重要係佢Charm 款特多, 諗得出既野都有
要串連一個故事好easy :)

咁亦代表買到破產既機會甚大....hahahahaha


而家佢地有個Promotion,
由3月29日至4月6 日,買任何指定Charm Club系列手鏈同
指定吊飾有9折!!!! 即係我買左成皮野先有既VIP discount
大家要快快行動啊~~~


為寶貝送上禮物
又要同CoCo 講解點解家姐有兩份

CoCo : 點解家姐有兩份架?
Mamii : 因為家姐要考試~
CoCo :Mamii, 我都想考試啊~~~
Mamii : ...................

3歲人仔又點明白咩叫考試呢?


不過Mamii 同佢地講左, 兩姊妹要分享佢地既野
( 我成日同佢地講, 有姊妹好好, D 衫褲鞋襪手袋都可以交換用, 因為Mamii 同姨姨由細到大都係咁 :) 到而家都係咁 ~~~ )


拆禮物既一刻~



Show 豬豬~~

好開心~~~


家姐仔都明白D charms 咩意思~~~


做乜佢見到Cherry 咁開心? 因為佢個best friend 叫 Cherri 囉~~

有一日, 我同HLC 講 : 媽媽細個最鐘意畫公仔時畫D音樂符號係D公仔隔離
HLC : 點解既? 係咪佢地唱歌?
Mamii : 係啊~~~同埋有音樂代表開心, 佢地開心咁樣哼歌~~~

所以, 媽咪一直無逼你練琴, 無逼你比賽,因為音樂係代表開心 :)


之前好多人都問, CoCo 成日戴住個隻Mini 鑽介係咪真!?


hahahaha, 真係好似架真架~~~~


其實呢個係Thomas Sabo 其中一個charm,


CoCo 戴住條God love 豬豬好開心咁同我講 : 同Mamii 一樣架~~


其實Thomas Sabo 同佢太太都有兩個小朋友,而且佢地對貧困兒童&青年援助工作特別關注, 佢地品牌有好多國際性慈善計劃,Charm Club 系列經常推出兒童慈善產品,收益係撥捐兒童慈善計劃 , 好似下面呢隻慈善熊仔就係兒童慈善產品之一喇~~~ 所以, 你係送禮物比你愛女同時, 亦分享緊你地既愛比其他有需要既人,十分有意義呢~


呢條係CoCo 一歲時我買比佢既生日禮物, 同年, HLC 亦收到我朋友送既呢條熊仔手鍊 :) 佢地可以一齊孖住戴 ( 各位朋友仔唔好再送呢個charm 比我地喇~~ wakakakaka )

Thomas Sabo Hong Kong Facebook Fans Page

https://www.facebook.com/ThomasSaboHongKong

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: