Thursday, March 27, 2014

二人行Osaka 浪漫之旅 Day 1

恨左兩個人去日本好耐
但係48 孝Dadii 成日覺得呢D咁好玩既地方
點可以唔同D女去
但係次次同親D女去我就無得shopping
講左幾年, 今年終於實現兩個人的浪漫Japan 之旅


呢班機飛710 , 尋晚執野執到3AM , 同無訓係無分別.....


上機淨係飲左杯Coffe 就訓, 連飛機餐都無食!


不過一訓醒臨落機, 我就開始Shopping

D 人成日話 GIORGIO ARMANI D 粉好用, 襯機買返盒


個粉Pop 係皮架~~


但係經我試用一星期, 其實覺得唔係特別好用
唔知係咪我無用佢隻底霜呢?


今次去Japan 租左 Abe Wifi
超方便, 其實上次去日本都係係機場先租卡, 好麻煩, 要預約定, 因為上次黎剛出iPhone 5,
唔夠mini sim, 仲要係機場足足攪左45 min 就係為左張wifi 卡!!

今次租定機慳好多時間! 未離開飛機已經可以上網 :)
詳情可以去佢地既facebook 問同埋睇佢地個website book 機

拎機同收機都有專人上門攪掂! so good!

最最最surprise 係佢個電可以last 一整日 ( 如個唔夠仲可以用手機後備電叉電)


天氣靚到呢~~~


第一件事就係要 pick up 我地book 左既車
其實Osaka 搭車好方便, 但係因為Dadii 揸開車, 無車佢好似跛腳一搬
然後死都話要租車, 仲賴話我買好多野, 租架車方便載我D " 貨"
唔洗我(佢) 拎得咁辛苦~~
好~~~ 既然你咁講, 就準許你租架最平既車啦~~

盛惠每日HK$800
Dadii 話 : OK 啦~~~ 搭車兩個人一日都300 蚊啦~


我就去隔壁LAWSON 買野飲


因為要食好多野, 要保持腸道暢通


飲乳孫菌飲品打底, 食完可以即刻放底幾兩又可以再食過, wakakakakakaa


Our Car~~~~ Nissan cube®


車仔細細, 但係內窿好闊落!


我個司機~~
 鉋雜誌~


唔夠10min 就黎到第一個景點 RINKU PERMIUM OUTLETS





其實兩個人去旅行, 其中一樣最開心既事係成日都拖到實
未生小朋友既人係唔會明, 有小朋友之後, 我地其實好珍惜拖手仔既時間 :)


呢個Outlet 仲痴住一個shopping Mall Rinku Town Station


呢度仲有個摩天輪, 係CoCo 最愛既摩天輪啊~~~


先去醫肚~


見到個Kids Menu 即刻好掛住兩個女
( 今次真係特別掛, 自HLC 9月入小學, 我地都無返大陸過夜, 做野都係day trip, 而對上一次去seoul 已經係舊年10 月.....)

第一餐天婦羅,


日本真係求其入一間都係super yum!!


快食快開始行街


Rinku Town 入面大多係平民化品牌, 而且有好多生活雜貨


Dadii 最關心既係呢度有個kids park


走去周圍視察下,好讓佢D女下次黎有得玩.....


黎日本其中一件CoCo 交帶我做既事就係幫佢買牙糕, 係啊, 係佢千叮萬囑
" Mamii, don't forget to buy my tooth paste.."
呢隻豬由細到大都用呢隻日本Pegion 出既牙糕,
莫講話有薄荷(辣辣) 牙糕, 好多可以吞個D BB 牙糕,甜味佢都唔肯用
最近用晒, 無辦法下佢用其他個D, 佢就好求其刷兩下就朗口.....激死我!


仲買左呢對 " 豬囉pat" 鞋比CoCo ( 佢跟家姐鐘意豬囉pat)

好多女仔朋友都叫我一齊去Japan Shopping, 我無野驚, 淨係驚無人幫手攞野 XD

行完Rinku Town 轉戰 Rinku Outlet


首先要去information center 攞地圖, 同埋最重要既Discount coupon


撲去LC 睇下有無筍野


Outlet LC 其實真係無特別野, 等HK LC 開倉都平, 唔洗拎咁重


靚野都無乜

呢個Outlet 唔係好多野睇, 可能我去得美國D outlet 多, D 野係平到唔買都對唔住自己
但係呢度D野唔係超平, 而且好多貨色係送比你都唔會著, D 款岩上左年紀個D ( 好多成熟Brand)


 而我自己既唯一收穫就係TC 同 Zucca , 超平, Outlet 價再用埋coupon
其中買左條TC Jeans, 原價 JPY26000 , 而家係 JPY7200


行到天黑, 就出發去梅田


Yodobashi Umeda


共 7 層, 有排你shop 既電氣, 文具, 運動,童裝, 女裝, 乜都有~~~



好多人去Japan 買 Hitachi 美容既
但係佢地唔知, 其實日本人係唔會買Hitachi,
最出名既係 YA-MAN 牌!
行到閉館, 其實Dadii 好比面, 如果帶小朋友黎, 佢會Sharp 7 點食晚飯,
為左就我, 佢會餓住等...... ( 如果D女係度, 佢一定唔會就我.....@_@)

本想食但馬屋放題 Sabu Sabu ( Yodobashi 8/F 成層都係餐廳)



點知佢話要等 30 Min (當時已經係9:30), 仲要10:30 last order
於是我地轉戰本陣食燒肉


老公 So Happy~


牛肉刺身必食!


和牛set


Yummy~


食飽送你一粒糖

Shopping 買野有得free parking


返去Hotel Check in @ 心齋橋 Cross Hotel


呢間Hotel 好Good, 超方便


其實佢係舊酒店番新, 睇佢部𨋢就知
我都幾鐘意呢D番新Boutique Hotel,


房間唔算好細,


而且浴室設備好齊全


但係個花洒唔掂, 一路沖涼一路自轉, 個花洒頭夾唔實 @_@|||


鐘意佢個房間裡面夠光猛


但係個走郎好黑, 有D驚驚Feel XD


  放底行李就落街行下, 消化下頭先個餐


夜晚心齋橋好旺

仲有好多賣藝地攤


 夾公仔
 好多宵夜食~


但係D shop 就閂晒門
唯獨 激安之殿堂


呢度撞口撞面都係香港人
成間shop D 客 7 成都係講廣東話 ( 有3 成講國語)



真係好多古靈精怪野睇

 唔買都入黎笑下啦 XD

好多日本勁hit 既Product 呢度都有

MJ


而我每次去Japan


都會買呢D皮膚清潔用品


棉花棒都買, 仲有買D浸浴野消除疲勞


返Hotel 沖個涼, 仲未完~~~~



宵夜時間!!!! 一蘭拉面~


日本塊自閉板有得打開, 好開心啊~~


D 人話日本好食D...... 講真, 真係唔覺囉
香港D味係一樣,D 人搭轉飛機係都要講到日本係巴閉D
但係份量足D就係真既
但係真心個句, 係食心情多, 心情靚D係心理上覺得好味D

======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~

No comments: