Monday, March 31, 2014

二人行 Osaka Day 4 hea 住走~~~

來到最後一日, 仲有半日時間, 因行李已爆,我地留係心齋橋閒逛...


大阪特產......睇完無買, 其實而家已經唔興買收信,


香港乜都有, 買幾十蚊野無睇頭, 買百幾蚊閒閒地十幾廿份好易破產
咁就決定你唔好買比我, 我唔好買比你,
同你分享D旅遊相咪好囉~~
咁又少D製造垃圾, 講真.......D 好手信型既手信....... 最後都會.......... 你明架啦~~


而大阪其中一樣出名既野, 就係章魚丸喇~~~ 真係好味D架~~~

提早食Lunch, 咁就可以係走之前食多餐~


大丸本館 9 樓 有喜屋~


食左會唔會有喜呢? hahahahaa


天當~


最後去LC 碰碰運, 睇下有無D咩特別野買~~ 奶黃色的確幾靚~~ 可惜不是我杯茶
而且硬係覺得帶呢D野好無安全感~


Beams 係我每次必睇...... 唔知咩事咁次竟然無野岩.... 呢條裙本來好想買.... 可惜拼上身變左拖地裙....@_@||


下一站Tokyo Hands


好多手工野賣~


比著以前, 淨係手工野都一個Gip~


但係而家做手工已經係一件最最最奢侈既事~~


還是等CoCo 同 HLC 大個D 我再從投手工黨~


最後, 亦係最祈待


就係第二日飽得濟, 食唔到既 GELATO PIQUE CAFE

 

YUMMY COFFEE


呢個綠茶Crepe, 叫個時以為係綠茶雪糕, 原來係個粉槳落左綠茶~~~ 好特別啊~


而且好yummy~


老公叫左芒果,孫孫甜甜, 好香芒果味~ 我鐘意呢個多D


前日係Snidel 買野送左張Coupon, 可以減100 yen


呢間shop好靚~~ 睇下等位張櫈都靚過人
喜歡法國風既你一定要黎試試呢~


同大阪講Bye Bye~~ 希望好快就再返黎啦~~~
Dadii 話好唔捨得我地個兩人浪漫trip~


你咪扮野~~~ 你最掛住就係兩個女, 幸不得快D返到屋企啦~~
不過話時話, 兩公婆就算生左BB都要多D兩個人相處, 去下旅行, 食下野, relax 下,
近有好, 遠又好~搵返D戀愛感覺
爸爸媽媽咁情好, 有個穩定良好既關係
呢個先係家庭最最最重要既根基呢~
======================================================================
快D Like 我地既 Facebook, 跟貼我地既Blog update 啦~~


No comments: